שי שור חושף : הסודות להצלחה!
top of page

שי שור חושף : הסודות להצלחה!

עכשיו, בתחילתה של שנה חדשה, זוהי הזדמנות מצוינת להסתכל קדימה ולברר עם עצמנו מה אנחנו רוצים להשיג ואיפה אנחנו רוצים להיות בשנה הקרובה - גם בצד האישי, וגם בצד העסקי וכמובן בצד הנדל"ני. באופן אישי, אשתי ואני מקדישים מדי שנה זמן קבוע להגדרת היעדים לשנה הקרובה, הן בפן האישי והן בפן העסקי.

לעיתים אנו נוטים "להתפזר" להרבה מטרות קטנות.. ההמלצה שלי היא להציב יעד אחד בר־השגה, שלאורך כל השנה תוכלו להסתכל עליו ולומר לעצמכם: לשם אני מכוון, זה מה שאני עומד להשיג השנה. מניסיוני, אם תגדירו מטרות רבות, הדבר יקשה על מימושן. בכל פעם שתיתקלו בקושי בהשגת אחד היעדים, תעזבו אותו בצד ותפנו להשגת היעדים האחרים. יהיה לכם תירוץ מצוין... ובסוף לא תצליחו להשיג הכל. לכן יש להגדיר יעד אחד, ולאחר שתצליחו להשיג אותו, תדעו להגדיר ולהשיג עוד יעדים.




*סרטון מתוך ערוץ ה-YouTube של היזם שי שור



הסוד הוא בפרטים הקטנים..

לא פחות מהגדרת המטרה, חשובה הדרך להשגתה, ולכן המטרה חייבת לרדת לפרטים הקטנים ביותר. למשל, אם המטרה היא לקנות נכס, הגדירו בפירוט את התוכנית:

*איזה נכס?

*כמה הוא עולה?

*איפה בארץ? ועוד שאלות מפורטות יותר לגביי המטרה.

למרות הרצון הטוב, לפעמים דברים שאינם בשליטתנו מעכבים אותנו, כמו המלחמה שאנחנו בעיצומה כעת. אך אדם שיש לו הגדרה ברורה של המטרה שלו, יוכל להישאר ממוקד בה למרות השינויים בשטח. מטרה מעורפלת היא מעצם הגדרתה נתונה לשינויים, ולבסוף עלולה לא לצאת אל הפועל.

אדם שמציב מטרה מפורטת, שום דבר לא צריך לעמוד בדרכו בדרך להגשמתה. לפעמים יש צורך במעט תמיכה או מנטורינג כדי להניע אדם לפעולה ולפעמים צריך להתייעץ עם מומחים (דעו להתייעץ אך ורק עם אנשים שעשו ושעושים את מה שאתם רוצים). אך אחריותו של האדם היא להתקדם בדרך שסלל וקבע לעצמו ולבקש עזרה בזמן המתאים. כדי להיעזר בגורמים המתאימים, חובה להסתמך על יעדים מפורטים ותוכנית מסודרת.

למשל, אם היעד הוא לקנות נכס, התוכנית המפורטת עשויה להיראות כך:

בחודש יוני אני נכנס לחוזה על הנכס החדש. יהיו לי ארבעה חודשי תשלום, ובאוקטובר אני כבר אהיה עם הנכס ברשותי. השלבים לביצוע הם: לקבל אישור עקרוני למשכנתא מהבנק, לחפש את אזור ההשקעה הרצוי, וכן הלאה.

כך, אם חסר לי ידע בתחום מסוים ואני נתקל בבעיה, בעזרת התוכנית המפורטת אפשר לשים את האצבע על הנקודה הבעייתית בכל שלב ולפנות לסיוע מתאים. למשל, הנה בעיות שמשקיע שמעוניין לקנות נכס יכול להיתקל בהן ולהזדקק לסיוע:

*באיזה אזור כדאי לחפש נכס?

*איך לתמחר נכון את העסקה?

*אילו פתרונות מימון עומדים לרשותי?

כמו שלכל סיר יש מכסה כך גם לכל בעיה יש פיתרון. באתר "שור יזמות" יש מידע זמין לרשותכם, ואתם מוזמנים להירשם לערוץ היוטיוב ולקבל המון מידע מקצועי, מועיל ועדכני. כמובן, אנו עומדים לרשותכם גם בווטסאפ ובמייל.

אם אתם זקוקים לשלבי העבודה המפורטים, אתם מוזמנים לשלוח לנו הודעה ולקבל את המדריך החינמי שיסביר לכם שלב אחר שלב מה יש לעשות כדי שגם אתם תוכלו לרכוש כבר השנה נכס באופן עצמאי. אם תעבדו שלב אחר שלב בדרך למטרה שלכם, אין שום סיבה שלא תצליחו להשיג אותה.


לסיכום, כדי להצליח ולהתקדם בשנה החדשה, הגדירו לעצמכם יעד אחד ברור שאתם הולכים "להתפוצץ עליו" ולחתור אליו בכל הכוח! שיהיה המון בהצלחה, תמשיכו לעשות נדל"ן!

 





58 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

רוצים לעשות איתנו נדל"ן? 

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם עוד מידע!

bottom of page