האם יש דפוס לאנשים מצליחים?
top of page

האם יש דפוס לאנשים מצליחים?

אולי זה יפתיע אתכם, אבל התשובה היא חד־משמעית כן.

אנשים רבים שואלים אותי: מה הסוד? מה הדבר שגורם לאנשים להצליח? איך אדם מסוים מגיע למצב שהוא בונה בניינים, ואחרים לא?

ובכן, יש נוסחה פשוטה שכל אחד ואחד מכם יכול ליישם.

קודם כול עליכם לשאול: מהי בכלל הצלחה בעיניי?

הכנסה של 10,000 שקל בחודש?

40,000 שקל בחודש?

100,000 שקל בחודש?

להיות בעל נכסים?

בעל הכנסה פסיבית?

בעל עסק שמגלגל כך וכך שקלים בכל שנה?

ברגע שהמטרה מוגדרת וכתובה לפניכם, יש דרך להשיג אותה.

השלב השני הוא הכשרה, ולא, אני לא מתכוון דווקא לתואר אקדמי. אומנם, יש אנשים שתואר נותן להם ביטחון פסיכולוגי: משרה קבועה ומשכורת חודשית שמאפשרת להם לישון בשקט. אך אדם שמטרתו היא להגיע לעסק גדול ולהכנסה גבוהה, לא בטוח שתואר יוביל אותו לשם. לימודים אקדמיים בדרך כלל ממקצעים וממקדים את הלומד בתחום מסוים, אך אנשים שרוצים להרוויח כסף גדול צריכים להיות יזמים. הם לא צריכים ללמוד יכולות ספציפיות, אלא לפתח חשיבה יצירתית, יכולת להפוך חלומות למציאות וליצור יש מאין, כלומר היכולת לקחת רעיון ולפתח אותו.

האם יזם צריך להיות אשף בתכנוּת? מומחה באדריכלות? בהנדסה? לא. הוא לא אמור לעשות את העבודה בעצמו, אלא להבין ולדעת מה נדרש לעשות.

לכן, בבסיס הנוסחה שמובילה להצלחה עומד שינוי תפיסה.



זה אומר קודם כול להבין שאפשר להשיג הכול בחיים.

אישית, לא גדלתי במקום עשיר. קיבלתי חינוך רגיל, הלכתי לבית הספר, סיימתי 12 שנות לימוד ובגרות, וגם זה רק בגלל הלחצים מצד אמא שלי. לא קיבלתי הכשרה פיננסית או עסקית. אבל ברגע שהבנתי שאני רוצה חיים אחרים, התחלתי לבדוק את המספרים, והבנתי מה אני צריך לעשות כדי ליעד שלי. הבנתי שאני צריך לייצר לעצמי נכסים. כל אחד ירגיש בנוח עם נכסים אחרים - נכסים דיגיטליים, ניירות ערך, נדל"ן. ברגע שהבנתי שאין גבולות ואין הגבלה, אמרתי לעצמי: מה שאני צריך לעשות עכשיו זה - לעשות!

אבל לא התחלתי בלי ללמוד. אחרי שהבנתי שנדל"ן זה הכיוון שלי, למדתי את התחום, הלכתי לקורס. ואז התחלתי לפתח את היזמות שלי: הלכתי וקניתי דירה, ואחר כך עוד דירה, עם עוד אנשים ועוד שותפים בדרך, וגיוס של משקיעים, ואז עברתי לדברים גדולים יותר, קניתי מגרש ובניתי וילה, ואז עברתי לבניינים. כלומר, זה תהליך שנבנה, ובכל פעם שאני עולה מדרגה עושה את זה בצורה מושכלת, בכל פעם לומד עוד ועוד.

גם אדם מומחה בעולם הנדל"ן יכול ללמוד כל יום דברים חדשים. ככל שהוא מבין יותר, עליית המדרגה הבאה שלו תהיה קלה ונוחה הרבה יותר, בלי להמר או לקפוץ מעל הפופיק. יש אנשים אמיצים מאוד, שלא למדו יותר מדי, וחושבים שאפשר פשוט לעשות. הם לא מבינים שכל דבר צריך להיעשות באופן מושכל, לאחר למידה.



הדבר החשוב ביותר לכל מי שרוצה להצליח הוא להשקיע בעצמו, לפתח את הידע שלו ואת היכולות שלו. הרבה מאוד אנשים עם ניסיון כבר עשו את מה שאתם רוצים לעשות, וכל מה שאתם צריכים זה רק ללמוד מהם, רק לקבל את ההכשרה הנכונה ולהעתיק את מה שהם עשו - כמובן, עם ההתאמות הנדרשות לפי הנתונים שלכם והאידיאולוגיה שלכם. גם אם אתם עומדים לעשות משהו שאף אחד לא עשה לפניכם, בסוף הרוב הוא אותו דבר. אף אחד מאיתנו לא ממציא את הגלגל.

לאחר ההכשרה, השלב הבא הוא לעשות. לא לדבר אלא לעשות. יש אנשים שכבר שנים מתייעצים איתנו בשור יזמות ושולחים לנו הודעות, אבל הם פשוט לא עושים. הם קיבלו ידע והכשרה, וכעת ניצבים בפני מחסום פסיכולוגי. המחסום הזה ייפרץ על ידי עשייה.

כמובן, אפשר להתחיל בקטן. בתחום הנדל"ן אפשר להתחיל בדירה קטנה בפריפריה, כדי להתנסות ולצבור ביטחון.

לאחר מכן תוכלו להתמקצע בתחום מסוים, מה שיהפוך אתכם ליותר ויותר מומחים ויוביל להצלחה מדויקת.

בהצלחה! תמשיך לעשות נדל"ן, שי שור

114 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

רוצים לעשות איתנו נדל"ן? 

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם עוד מידע!

bottom of page