עסקאות נדל"ן באיחוד האמירויות
top of page
  • תמונת הסופר/תשי שור

עסקאות נדל"ן באיחוד האמירויות - קנייה ומכירה

עודכן: 8 באוק׳ 2020

בימים האחרונים נחשפנו לגלות כי מדינת ישראל בדרך להסכם שלום עם איחוד האמירויות השוכנת במפרץ הפרסי. מדינות איחוד האמירויות כוללות שתי מדינות מפורסמות שהן אבו-דאבי ודובאי. את מדינות האיחוד, הציבור הישראלי מכיר בדרך כלל מהסרטים של הוליווד. לאחר הסכם השלום, מדינות האמירויות הופכות להיות נגישות מאוד.


איחוד האמירויות הינו איחוד עשיר מאוד מפאת כמויות הנפט המשמעותיות שיש לו ביחס לכמות האזרחים והתושבים שם. אוכלוסיית האיחוד עומדת על כ-10 מיליון אזרחים ותושבים, אשר נהנים ממדינות עשירות מאוד בעקבות הביקוש הקשיח של הזהב השחור.


בשנים 2014-2015 בעקבות משבר הנפט העולמי, האיחוד נכנס למשבר כלכלי ובשנים האחרונות לומדים באיחוד לחיות חיים אחרים כאשר הנפט מכניס פחות כסף לכיסם.


ביצוע עסקאות נדל"ן באיחוד האמירויות

בעקבות הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות, משקיעים רבים החלו לחשוב על כיוון השקעה במדינות האיחוד. עד לפני הסכם השלום, ישראלים שהיו רוצים להשקיע במדינות האיחוד היו צריכים לבצע השקעה לא דרך הדרכון הישראלי שלהם אלא דרך דרכונם הזר.


עכשיו יהיה ניתן לבצע השקעה ישירה באיחוד האמירויות ללא מחסומים ביורוקרטים.


מדינות האמירויות, במיוחד אבו-דאבי ודובאי ידועות כמדינות תיירותיות ולכן הנדל"ן הפונה לתחום התיירות יכול להתאים כמו כפפה ליד. דירות להשכרות קצרות מועד, רכישת נכסים מסחריים לתיירות או כל רעיון יצירתי אחר הנוגע לתיירות, יהיה פתרון שיתאים לשוק המקומי באיחוד.


כמובן, גם נדל"ן למגורים כמו בכל מקום בעולם יתאים לרכישה על מנת להשכיר לשוק המקומי, אך מי שיחפש את התשואה משכירות הגבוהה יותר יוכל למצוא אותה בתחום התיירותי יותר.


בסרטוןהבא, מדבר שי שור על הנושאים הבאים:


1. הסבר על איחוד האמירויות

2. מהם מחירי הנדל"ן באיחוד האמירויות

3. האם יש פוטנציאל להשקעה באיחוד האמירויות


409 צפיות6 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

רוצים לעשות איתנו נדל"ן? 

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם עוד מידע!

bottom of page