5 אפליקציות שכל משקיע בנדל"ן חייב להכיר
top of page
  • תמונת הסופר/תשי שור

5 אפליקציות שכל משקיע בנדל"ן חייב להכיר

עודכן: 1 בספט׳ 2020

העולם הדיגיטלי של ימינו מתקדם בצעדי ענק ולא פוסח כמובן גם על ענף הנדל"ן. הנה לכם 5 אפליקציות מצוינות שכל משקיע נדל"ן חייב להכיר בעשייה הנדל"נית שלו:



רמ"י – רשות מקרקעי ישראל אפליקצייה מצויינת שאני נכנס אליה כל בוקר ולעיתים גם כמה פעמים ביום. באפליקציה יש המון ידע על תכניות עתידיות לפיתוח סביבתי, וגם כמובן על דברים עכשוויים, ובין היתר גם המון נתוני מידע על כל מה שנוגע למכרזי מקרקעין - תחום בנדל"ן שאותו אני חוקר ומנתח רבות באופן פרטני במשך הרבה מאוד שנים, ומאוד אוהב את סוגי העסקאות הקשורות במכרזים. ניתן להירשם לאפליקציה ולקבל עדכונים שוטפים ברמה היומית על מכרזים חדשים, עדכוני תאריכי מכרזים, חוברות מכרז וכמובן תוצאות מכרזי מקרקעין.


קישור לאתר רשות מקרקעי ישראל Google Drive אפליקציה של גוגל שהיא בעצם "ענן" המכילה שיתופי קבצים בכל המכשירים שיש לכם. אפליקציה מצוינת לעבודת יזמות נדל"ן בשטח – שליפת מסמכים, נתונים ודו"חות אונליין בטאבלט או בטלפון. ניתן לשתף נתונים אונליין עם משקיעים שלכם או שותפים מבלי להגיע למשרד. אפליקצייה טובה מאוד ליזמים וגם למשקיעים כמובן. כל נתון שמעדכנים בשטח או במשרד, מתעדכן באופן מיידי, כך שהמידע לא נעלם ונשאר כל הזמן הכי מעודכן שיש.


קישור לשימוש Google Drive מחשבון משכנתא כלי יעיל מאוד ביזמות נדל"ן. ברשת יש מחשבונים שונים רבים – בסופו של יום כולם עובדים לפי אותה שיטת חישוב. הרעיון במחשבון משכנתא הוא בעצם לראות כמה אני עתיד לשלם וכמה אני אחזיר לבנק בכל חודש, ולהבין מהן הריביות שאשלם לבנק , שהרי בסופו של דבר זה מהווה חלק אינטגרלי מהתשואה שלי. אני צריך להבין כמה כל חודש אני צריך להוציא מהכיס, אם אין לי שוכר. במידה ואני רוצה לבצע רכישה של דירה - שבה יש לי שוכר – צריך לוודא שהוא אכן סוגר לי את המשכנתא בצורה יעילה , ולדאוג מראש למצב שלא נהיה מופתעים מההחזר החודשי. במידה ולא נדאג לחישוב המשכנתא מראש – אנחנו עלולים להיות בבעיה כיוון ואנחנו מסתכנים בכך שההחזר החודשי עלול להיות גבוה משכר-הדירה, מה שיגרום לנו להכניס את היד לכיס ולשלם מדיי חודש. מדובר כלי חשוב מאוד ומרכזי בעשייה הנדל"נית – בטח בכל מה שקשור להיבט המימוני של העיסקה.



Tiny Scanner

אפליקציה מצוינת שעוזרת לבצע סריקות של מסמכים. במידה ואני רוצה לסרוק ולשלוח מסמך מסוים לבנק למשל או לגורם אחר בעסקה, אני יכול לבצע זאת באופן מיידי באמצעות האפליקציה הזו. לא צריך להמתין להגעה למדפסת או סורק, ניתן באופן מיידי לבצע את הסריקה ולשלוח לגורם המבקש את המסמך.

אפליקציה מאוד נוחה – סריקת חוזים, דוח"ות ומסמכים שונים. ישנן אפליקציות רבות נוספות על אותו רעיון – כל אחד יכול לבחור את הנוחה לו ביותר.



Adobe Fill & Sign

משקיעים רבים נתקלים פעמים רבות במסמכים עליהם לחתום ואף באופן מיידי – בין אם זה מול יועץ משכנתאות , בין אם זה מול דייר, הארכת חוזה שכירות או מסמכים מול הבנקים. האפליקציה הזו חוסכת הרבה מאוד זמן. בזמן עשייה נדל"נית בשטח אנו יכולים לחתום באופן מיידי ללא הגעה פיזית, ולשתף את המסמך מול כל הגורמים הרלוונטים וכמובן לשמור את המסמך אצלנו. החתימה יכולה להיות על כל סוגי הקבצים, גם כאלו אשר לכאורה אינם ניתנים לעריכה.



לסיכום , אלו היו 5 אפליקציות מרכזיות בעשייה נדל"נית והן מהוות אבן-יסוד ביזמות נדל"ן לעשייה נבונה, איכותית ורווחית.


בהצלחה ותמשיכו לעשות נדל"ן!

349 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

רוצים לעשות איתנו נדל"ן? 

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם עוד מידע!

bottom of page